Vandaag overgeschakeld naar WordPress.

Het was even naar ademhappen toen ik zag dat mijn webspace zou vervallen! Iedereen zou dus de tijd krijgen om een overstap te maken naar WordPress, mij niet onbekend omdat er reeds enkele vrienden, weliswaar engelstaligen, zijn die deze wordpress gebruiken. Vrij professioneel ziet het er wel uit, ik ben onder de indruk van de mogelijkheden en misschien is wordpress wel te gebruiken voor mijn chocoladepassie.

De voorbije maand oktober fietste ik niet echt veel maar dat is normaal het echte trainen is ook voorbij en het is eerder afbouwen naar het einde van het jaar net als elk jaar.

Totaal 570km gereden wat maakt dat er 70 km tekort zijn om aan 10.000 km te komen dit jaar. November wordt nog kalmer net als december trouwens, ik zal niet veel km meer maken met het vele werk in het vooruitzicht.

Ik sluit af met een Latijnse spreuk, iets wat ik steeds zal proberen te doen, ik hou van Latijnse spreuken sinds ik Bart Dewever dit heb zien doen. En mocht er iemand zijn die wil weten wat ze betekend, dan vraag je maar en ik zal ze graag vertalen. (ik heb een boekje, ja, wat dacht je! )

“Nec spe, nec metu.”

Geef een reactie

