Tour De France 2012 & flow kastje.

Ik plaats hier enkel links die ik de moeite vind om eens te bekijken, foto’s,…

http://www.cyclingnews.com/tour-de-france/photos

http://www.sporza.be/cm/sporza/wielrennen/Tour/vivelevelo

Ik moet nog vermelden dat ik van de Tacx verantwoordelijke (Kenny De Bosschere) een nieuwe teller (Flow kastje) kreeg toegestuurd een tweetal weken geleden. Zodoende weet ik weer alles over mijn fietsen op de Tacx. Trouwens het is een nog veel beter kastje dan het vorige model, de tijd staat niet stil…

Deze vriendelijke mail van Kenny, waarvoor mijn oprechte dank…

We willen u graag een nieuw Flow kastje toesturen om uw huidig kastje te vervangen.

Een extra service van Tacx voor uw geleverde prestaties.

Geef een reactie

