nog één week

Nog amper één week en ik vertrek naar Zwitserland! Eindelijk is het zover en nog voor in naar Sedrun rijd zal ik nog een vijf dagen in Luzern verblijven om goed in te rijden te genieten en rusten. Ik koos een klein maar degelijk hotelletje in het centrum van Luzern, ik kijk er alvast naar uit. Zonet de maand juli afgesloten met 1500 km en goede benen. De bagage zit reeds klaar enkel nog de stadskledij of vakantiekledij. Het zal raar doen om helemaal alleen naar Zwitserland te rijden en ook te verblijven. Als ik geluk heb kan ik bij Felchlin op bezoek en dus wat chocolade te proeven, het namelijk niet veraf van Luzern.
Deze week nog eens goed werken en er is ook nog het  jaarlijke  criterium in de straat…
Groetjes
Geert
Geef een reactie

