juni/juli 2009

Eind juni en vakantie voor mijn dochters. Chloé is tot mijn grote verbazing geslaagd in haar zesde humaniora en dit zonder herexamen! Verbazing? waarom? Omdat zij het nog eens zonder al te veel te leren heeft volbracht. Muziekconservatorium met succes en toneel met onderscheiding, proficiat Chloé. Bo heeft haar vierde jaar eveneens met succes afgewerkt en eveneens haar kunstonderwijs beeldende kunst middelbare graad, proficiat Bo.
Het zal zo wie zo een drukke vakantie worden met allerlei kampen, vakantiejobs, festivals e.a….
Mijn maand juni is goed verlopen met heerlijk fietsweer en veel vrije namiddagen om kracht en conditie op te doen naar de uitdaging van augustus.
De Zweiländer Alpen Rundfart 08.08 bis 16.08 met Hans Krol Active is volgens hem enkel voor goed getrainde fietsers en als ik het programma bekijk kan ik dit enkel beamen.
Juni afgesloten met 1330 km en dit komt neer op een totaal van 6000 km de eerste zes maanden van het jaar, toch 1100 km minder dan vorig jaar!
 

Juli de fietsmaand bij uitstek want de Tour de France is het middel om mij vrijwel dagelijks op de tacx te krijgen en kilometers te malen. Het zijn 1760 km geworden in 25 dagen, zowat 70 km per fietsdag, ongeveer 37 uren en 26.150 kcal, de hartslag steeds tssn 135 en 155 slg/m. avs 50 km/u aan 200 watt.  Dit maakt dat ik aan 7760 km kom dit jaar, toch wat minder dan vorig jaar.

Geef een reactie

